מבחני דרכים

המשפחתית המבוקשת בישראל התחדשה: יונדאי אלנטרה 2024 במבחן

ששי כהן 15 במאי 2024
מאז שהגיעה לכאן לפני כשנתיים וחצי, כבשה יונדאי אלנטרה ההיברידית את שוק המשפחתיות המקומי. כעת, היא זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים, עם עיצוב מחודש ואבזור משודרג, אך האם במחיר התחלתי של 170 אלף שקל היא תמשיך לככב במכירות?
קרא עוד >>

אאודי Q4 מתחדשת ומתחזקת – האם זה מספיק כדי למנוע את בריחת הלקוחות אל הסיניות?

ששי כהן 12 במאי 2024
שנתיים וחצי לאחר שהגיעה לארץ, התחדשה אאודי במתיחת פנים של אמצע הדרך הכוללת ביצועים משודרגים משמעותית והבטחה לטווח נסיעה עד 525 ק"מ. לשם שינוי המחיר טיפס רק בגובה עליית המס אך התחרות העולה בקטגוריה והמצטרפות החדשות מסין לא יעשו לה חיים קלים.
קרא עוד >>

יוקרה למעמד הביניים? לקסוס LBX במבחן

ששי כהן 5 במאי 2024
לקסוס LBX מצטרפת לקטגוריית רכבי הפנאי הקטנים והיוקרתיים שנהנית מתחילת השנה מתנופה חסרת תקדים במכירות, אך במקום הנעה חשמלית, מתמקדת ביחידת כח היברידית וחסכונית בדלק, עיצוב צעיר ואופנתי ומחיר התחלתי של 200 אלף שקל. האם מדובר במנוע הצמיחה הבא של לקסוס?
קרא עוד >>

נוסטלגיה

נוסטלגיה לשבת: יונדאי אקסנט דור 2 – "עשיתי קניה גדולה"…

ששי כהן 17 במאי 2024
לאחר שהמציאה בארץ באמצע שנות ה-90 את נוסחת הקסם של מכונית סדאן קטנה במחיר של סופר-מיני, בסוף 1999 נחת כאן הדור השני של יונדאי אקסנט, עם עיצוב פחות מוצלח ויכולות נהיגה נמוכות, אך תא נוסעים מרווח יותר. הלקוחות הפרטיים פחות התלהבו, אך בליסינג היא נהפכה ללהיט היסטרי.
קרא עוד >>

נוסטלגיה לשבת: סיאט מרבלה – המכונית הזולה והמיותרת בישראל

ששי כהן 10 במאי 2024
בשנת 1987 נחתה בארץ סיאט מרבלה, הגרסה הספרדית של פיאט פנדה שהצטרפה לקטגוריית מכוניות המיני הגאוניות שמעולם לא התחבבו על הישראלים וניסתה לשכנע אותנו עם המחיר הזול בארץ לרכב חדש. לרוע מזלה, במקביל הגיעה מכונית אחרת שדי גנבה לה את ההצגה.
קרא עוד >>

נוסטלגיה לשבת: טויוטה אוונסיס דור 1 – היפנית שכשלה במכירות

ששי כהן 3 במאי 2024
היא היתה אחת ממכוניות המנהלים היקרות ביותר בישראל, נהנתה מאמינות יוצאת דופן וממנוע הבנזין הזרקה ישירה הראשון בארץ. מנגד, התרגשתם לפגוש בה רק אם היא נסעה מאחוריכם כניידת של משטרת התנועה. סיפורה של טויוטה אוונסיס דור 1.
קרא עוד >>

צרכנות

לקוחות כלמוביל? מהיום יש לכם שירותי גרירה וחילוץ

ששי כהן 15 במאי 2024
חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס, אורה וסמארט, במהלך אסטרטגי ומיתוג חדשים תחת השם "בית לנהגים/ות", משדרגת את הקשר עם לקוחותיה ומציעה שלל שירותי רכב חדשים, שעתידים לחזק את נאמנות הלקוחות ליבואן, בתקופה בה הנאמנות למותגי רכב נמצאת בירידה.
קרא עוד >>

המדריך המלא לנהג המודרני – כל מה שצריך לדעת על טעינת רכב חשמלי

מדור שיווקי 13 במאי 2024
מכירות הרכב החשמלי זינקו בשנים האחרונות ומתחילת 2024 אחת מכל ארבע מכוניות חדשות שעלו לכביש היתה חשמלית. רגע לפני שאתם מצטרפים למהפכה, מצורף מדריך קצר שיעשה לכם סדר בכל הנוגע לטעינת רכב חשמלי.
קרא עוד >>

רכישת רכב משומש – כיצד תעשו זאת נכון?

ששי כהן 12 במאי 2024
ההתייקרות החדה במחירי המכוניות בשנה החולפת שולחת רבים מאיתנו לחפש אחר רכב משומש בתקציב נמוך יותר, שלרוב יהיה עסקה כלכלית נכונה יותר. לא משנה אם בחרתם לרכוש את הרכב ממגרש טרייד-אין או מאדם פרטי, הכנו לכם מדריך שיקל עליכם את העבודה.
קרא עוד >>