חדשות רכב

האם Jaecoo ו-Omoda יהיו מנועי הצמיחה הבאים של כלמוביל ?

ששי כהן 28 במרץ 2024
לאחר שהושקו לראשונה דגמי צ'רי הסינית בישראל עם דגמי בנזין בתחילת הדרך, תשיק בקיץ הקרוב חברת כלמוביל את מותגי JAECOO ו-OMODA מבית צ'רי, שיגיעו גם הם בתחילת הדרך בדגמי בנזין והייבריד, אך עם מיצוב פרימיום ותמחור תחרותי. האם תצליח כלמוביל לשחזר את ההצלחה של פריסבי בהשקת צ'רי בשוק רווי מתחרים?
קרא עוד >>

השוואה בין רכב היברידי לרכב חשמלי מבחינה סביבתית

מדור שיווקי 27 במרץ 2024
בעידן בו מרבית הלקוחות מעדיפים לרכוש דגמים היברידיים או חשמליים אשר חוסכים בהוצאות ומסייעים להפחתת זיהום האוויר, חשוב לזכור שתהליך הייצור של שניהם עדיין כולל פגיעה בסביבה. אז איזה רכב מזהם יותר בתהליך הייצור, היברידי או חשמלי?
קרא עוד >>

״מרצדס אמיתית״: מרצדס E קלאס 2024 החדשה בישראל

ששי כהן 27 במרץ 2024
הדור השישי של מרצדס E קלאס נוחת בישראל בגרסאות E200 מונעת בנזין ו-E300 בעלת הנעה היברידית פלאג-אין עם טווח נסיעה חשמלי שצמח ל- 100 ק"מ. הדגם יוצע ב-2 רמות גימור במחיר החל מ-539,000 שקל.
קרא עוד >>

מבחני דרכים

עם מהירות מוגבלת ל-140 קמ"ש? טסלה מודל 3 החדשה במבחן

ששי כהן 16 במרץ 2024
6 וחצי שנים לאחר שהוצגה טסלה מודל 3, החשמלית שאחראית יותר מכל למהפכה החשמלית בענף הרכב, נחתה בחודשים האחרונים הגרסה המחודשת של הדגם לאחר עברה שלל שדרוגים. האם זה מספיק לה כדי לתת מענה לשלל המתחרות המודרניות שהחלו לנגוס לה במכירות?
קרא עוד >>

מרצדס EQE SUV במבחן: סמל הסטטוס החדש של עשירי ישראל?

ששי כהן 12 במרץ 2024
גרסת ה-SUV של ה-EQE מגיעה אלינו מארה"ב עם עיצוב אלגנטי ומעודן ביחס לדגמי הפנאי של מרצדס, הבטחה לטווח נסיעה עד 540 ק"מ וביצועים נמרצים. חבל רק שהאבזור רחוק מלהיות נדיב, מה שדורש מהלקוחות שדרוגים יקרים ומחיר כולל גבוה מדי.
קרא עוד >>

משנה שם משנה מזל? ORA 03 הפכה לעסקה אטרקטיבית בשוק המשפחתיות

ששי כהן 29 בפברואר 2024
שנה לאחר שהגיעה לארץ, זוכה אורה פאנקי קאט לשם החדש ORA 03 ועל הדרך גם לגרסת טווח ארוך חדשה עם קצת פחות אבזור ותג מחיר שצנח ב-18,000 שקל. מדוע הפכה כיום האורה לאחת העסקאות האטרקטיביות כיום בשוק המשפחתיות? יצאנו לבדוק
קרא עוד >>

נוסטלגיה

נוסטלגיה לשבת: פיג'ו 607 – המכונית שגרמה לפיג'ו לנטוש את קטגוריית הסאלון

ששי כהן 22 במרץ 2024
בשנת 1999 ניסתה שוב פיג'ו את מזלה בקטגוריית הסאלון היוקרתית עם ה-607 שהציעה את אחת המכוניות המתוחכמות והמשוכללות ביותר בארץ. במבחנים השוואתיים היא ניצחה כאן את וולוו, קרייזלר ואלפא, אך הפסידה לאאודי ו-BMW, ואף הצליחה לגרום למערכה סוערת בין משרד האוצר לאלופי צה"ל. סיפורה של פיג'ו 607
קרא עוד >>

נוסטלגיה לשבת: מאזדה דמיו – "הפתעות גדולות באות באריזות קטנות"…

ששי כהן 15 במרץ 2024
היא היתה להיט ענק ביפן, החליפה בארץ את דגם ה-121, ובדיוק כמוהו סבלה מעיצוב לא שגרתי שלא התאים לכולם. מנגד, היא צוידה בתיבה אוטומטית יעילה, אבזור נדיב ומוניטין אמינות וסחירות מוצלח של מותג יפני. האם גם בארץ היא זכתה להצלחה? סיפורה של מאזדה דמיו.
קרא עוד >>

נוסטלגיה לשבת: מיצובישי קולט דור 6 – יפה אבל לא אופה…

ששי כהן 1 במרץ 2024
הדור השני של מיצובישי קולט בישראל הגיע ב-1997 והציע עיצוב שרירי יותר, אך הסתפק בטסות לגלגלים, ממדים שהצטמצמו ומנוע חלש יותר לעומת הדגם היוצא. לקינוח, גם המחיר התייקר משמעותית. האם למרות הכל הוא הצליח כאן?
קרא עוד >>

דו גלגלי

צרכנות